fredag 17. juni 2011

Tapet funn...og problemer med kommentere blogger??

Har funnet denne gøye tapeten til en vegg på rommet til Sander. Barn elsker jo farger. Tror den blir perfekt til kili sengen hans. 2 uker bestillig, typisk jeg vil jo ha alt gjort helst i går.


Tapeten kommer fra PIP HOME..



I dag har det ikke vært mye til sommer, regn regn regn. Har tent stearinlys og lest blogger... MEN jeg får ikke kommentert hos noen. Noen som vet hva det kan være??



Ha en god natt :=)


Klemmer Anette

4 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Hehe det skal helst være ferdig med en gang her i huset og men.. :) Tapeten var knall fin! Prøv å laste ned google chrome, da ordner det meste seg!

Charlotte sa...

Får si som jeg har sagt til andre her inne...fjern avhukingen der det står : forbli pålogget når du skal logge deg inn.Så skal du se at det virker igjen;)
Klem

I en Sving sa...

Jeg byttet til Chrome og har ikke hatt noen problemer siden. Kanskje det funker?
Nydelig tapet da. Det blir litt av et spennende bilde å drømme seg bort i på barnerommet.

ha en flott lørdag!

Gamletingretten sa...

Kjempe fin tapet :D Den likte jeg ;) klem gamletingretten :))