torsdag 2. juni 2011

Noen kamera tips?

Lenge siden jeg har blogget no, har kommet meg godt i gang med innflytting i nye leiligheten, og har veldig lyst å legge ut bilder, men jeg har ingen kamera. Ønsker å kjøpe meg et speilrefleks.


Syns det er så vanskelig. Er jo sååå mange velge mellom.



Noen som har noen anbefalinger til et lettvindt kamera rundt 4000 kr. Tips tar jeg vel imot :=))))



Håper alle har en fin fridag, bare håper sommeren kommer snart. Lurte på reise på Plantasjen i dag men må si det er ikke så fristende i slikt vær...



Klemmer Anette

3 kommentarer:

Bergfrua sa...

Canon eos550D. proffkamera til nybegynnerpris =)

Anne sa...

Kamera er en god investering :) Er dessverre ingen ekspert, men det er sikkert mange bloggere som har masse gode tips :) Da håper jeg du snart får kamera så vi får se flere innlegg fra deg fremover ;) Ha en fin kveld videre :)

Klem Anne

Jeanette sa...

Jeg er veldig fornøyd med mitt canon eos550d:)