torsdag 30. juni 2011

Her bor en fornøyd gutt:=)



Da er pakken fra Sebra kommet på plass, eller nesten. Hyllene skal etterhvert på vegg men de var ganske tunge, og jeg har gips vegger så må finne riktige skruer. Må være trygt å ferdes på et barnerom. hehe.. Har masse planer enno på rommet men får ta det litt etter litt.


Gullgutten er iallefall veldig fornøyd. Elsker det nye teppet sitt. Og det er jo det viktigste.


No skal jeg ut å se etter bilstol. Noe nytt de trenger hele tiden ;=)



Ha en fin dag.


Klem fra Anette

6 kommentarer:

Anne sa...

Nå kommer det litt innlegg fra deg igjen...jippii! :) Elsker Sebra, og har allerede masse på rommet til Emmagullet :) Kjøpte det teppet forleden til lillegutt sitt rom også. Han har jo ikke noe rom enda da men...hehe ;) Vil at de skal ha det litt likt på rommene :) Men lette ganske lenge til akkurat det teppet med de fargene...hvor har du kjøpt sebratingene? Hyllene var jo faktisk fine til å ha på gulvet også :)

Ha en fin torsdagskveld.
Klem Anne ♥

Jeanette sa...

Så fint det ble,ikke rart han koser seg her:)

Anonym sa...

Guri malla for en heldig liten gutt ! Elsker fargene og at alt er så gjennomført. NYDELIG

ingeborgsblottspott sa...

Det er jo så og si identisk med rommet jeg planlegger for lillegutten min. Bare at jeg tar meg ikke råd til Kili-seng, selv om jeg sikler etter den. Vi får håpe han sover like godt i en Ikea seng (malt i turkis farge) også får jeg bare drømme videre om en lottogevinst eller noe :p
Ha en fin kveld :)

Jansson bygger hus sa...

Så fint rom, han er en heldiggris! :) Sebra har veldig mye fint, et slikt teppe står på ønskelisten til min sønns rom.

Fin leilighet du har! :)
Ha en god dag! Hilsen Elin

Elin Merete sa...

Hei!
Fin blogg du har! LIker stilen din kjempegodt!
Syns rommet til lillegutt ble så kosli og gjennomført!
Går det an å spør hvor du fikk bestilt teppet og hyllene?
Ha en fin dag!
Elin