onsdag 9. mars 2011

TRENGER HJELP.... amerikansk eller retro.




I leiligheten jeg har kjøpt meg er det et hvit standard kjøkken fra HTH. Ikke det lekreste kjøkkenet men men. Benkeplaten er svart laminat så den skal jeg skifte ut i heltre eik. Kjøleskapet er ikke integrert, og SLITER med hvilket jeg skal velge...
Har alltid hatt et øye til retro kjøleskapet fra Smeg, men betaler ikke over 20 000.- for noe sånt.Gorenje har kommet med et lignende som jeg likertil halve prisen. Men liker og side by side skapene som har ismaskin.
Hva ville du valgt? Og hvilken farge??
Klem Anette


1 kommentar:

Birte sa...

Hei hei.. Personlik liker jo jeg og disse kopiene til Gorenje, men når det er sagt, har jeg såå lyst på drikkestajon/kaldtvann med is til gjengelig , da jeg er super glad i vann.. Så hadde nok gått for det mest praktiske som også er kjempe fint. nemlig Amerikansk..
i sort :-))

Klem Birte