tirsdag 8. mars 2011

HUS SOLGT

Etter å ha tenkt meg om mange mange ganger valgte jeg å legge huset mitt for salg. Det ble rett og slett for stort for meg, lille Sander og Millie. Har trivdes så utrolig godt her, og blitt glad i huset. Hadde visning i går, og det ble solgt i dag. Må si det er litt vemodig men sånn er det ofte i livet.
Har no kjøpt leilighet på 83 kvadrat, som står ferdig i april. Blir jo spennende å flytte inn i noe nytt og starte innrede. Men lurer fælt på hvor jeg skal gjøre av alle ting. Når man er vant å ha 150 kvm og garasje. :=) Blir nok noen annonser på Finn.no etterhvert tenker jeg. hihi..
No skal jeg surfe litt rundt på blogger å dra inn inspirasjon til nytt hjem. Så er det jo klart for fruene i dag. :==))
Fin fin kveld til alle.
Klem Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

hva med typen din?

Monica sa...

Hei :) Flott blogg du har,å du finner så mange fine ting :) Jeg har lett og ønsket meg skjell lampe veldig lenge,fant et sted,og som ikke var så veldig dyr heller. Men den siden har blitt borte. Vet du om hvor en kan få tak i en som du har bilde av her?
Hilsen Monica :)