onsdag 4. mai 2011

Flyttet

Jeg har no endelig fått leiligheten min, og flyttet inn. VELDIG dårlige bilder tatt fra tlf min. :=) Utrolig deilig å flytte inn i nytt, og bo på et plan. Vi storkoser oss i vårt nye hjem..


Mangler en del ting enno, holder på å tømme gamle huset mitt som skal leveres på fredag.

Liker ikke pakke og bo i esker så kan ikke vente til bli ferdig.

Her er mitt lille kjøkken, stort nok for meg. Kjøkkenet er standard i leiligheten og kommer fra HTH. Jeg har valgt å bytte ut benkeplaten som var grå laminat. Jeg har no fått 4 cm tykk hvitkalket eik. Love it. Oppvaskemaskinen og kjøleskapet skal være innebygget, har bare ikke fått hentet delene enno. Blir nok bra når det er ferdig. Vasken har jeg også byttet ut. Denne er fra Ikea.


Har tatt med meg gamle bordet min morfar har hatt, skal hvitkalke det, og ha hvite Tolix Stoler til.

Ser ensomt og tomt ut der det står i dag.. hehe



Litt fra mitt nye hjem. Håper dere likte det. Neste gang skal jeg ta bilder med et skikkelig kamera.



Ønsker alle en strålende kveld.

3 kommentarer:

Bergfrua sa...

Så fin og lys leilighet! Her får du det nok fint :)
Lykke til videre med utpakking og flytting.
ha en god kveld!

mvh bergfrua

Anne sa...

Så fint du har fått det! D blir kjempebra me hvitkalket bord og tolix-stoler :) Gleder meg til å se mer :)

Klem Anne

Mamsens hus sa...

Hei :)
Flott leilighet, her kommer du til å få det fint.
Ser ut som du har en flott utsikt også.
Lykke til videre med utpakking. :)
Ha en fin dag videre.