onsdag 9. mars 2011

Nytt hjem, nye muligheter...

Når jeg flytter ønsker jeg ny spiseplass, og ønsker en stil blandet av industri, natur og glam.

Lampe over spisestuen syns jeg ikke er lett. Den øverste er en krystall pendel fra van Deurs. Den er nydelig. Finnes i forskjellige str. Om jeg ikke skal ha denne over spiseplassen, skal jeg ha den gangen eller soverommet.


Denne finner du hos Ac Home eller på http://www.babazar.no/

Har også falt for skjell lampene. Men er redd jeg kommer til å bli fort lei. Hva mener dere?


Jeg har bestemt meg for å satse på disse stolene fra Living, og syns de er flotte sammen med et bord av tre.





Vurderer dette bordet som også er fra Living, men jeg skal MALE føttene HELT hvite. Jeg ønker ikke den fult så slitte stilen i ny leilighet. Men bordplaten liker jeg så godt.



Gøy å planlegge nytt, men så masse å velge mellom og samtidig lite å velge mellom. hehe...



No skal jeg ut å se på gulvprøver. :=)


Klem Anette



1 kommentar:

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, så flotte ting su har tenkt og skaffe deg i den nye leiligheten din. Likte begge lampene veldig godt. Alltid et vanskelig valg det derre.

Gleder meg til å følge deg videre i prosessen.

Klemmer fra Ine