tirsdag 15. februar 2011

Kartell vs Living ??

Har den siste tiden falt mer og mer for de gjennomsiktige stolene fra Kartell. Syns de er veldig tøff sammen med et gammelt spisebord. Stolene passer alle stiler.
Stolene koster fra 1900.- pr stol men ser Living har fått lignende stoler. Som vist under. Disse stolene er jo ganske like nesten finere og til halve prisen 999.-
Det blir jo litt å spare om man skal ha 6 stoler. :=)




Noen som har erfaring med noen av disse? Hva ville du valgt?

No er det klart for sofaen og Frustrerte fruer. Love it...

Ha en fin kveld.


6 kommentarer:

Unknown sa...

De er kjempe fine! Jeg har dem fra Living, og er superfornøyd!
Ha en fin kveld:)
klem Silje

Unknown sa...

Oi, jeg var visst logget på med min manns konto, hehe.
Det var meg over.
Silje

My home is my Castle sa...

Har sett på de fra Living jeg og, og synes de er flotte !!

Klem,Kari

Simple Lovely sa...

Disse er kjempe fine, og mye penger spart! Jeg har så lyst på southwood spisebordet fra Living med disse stoler:) Så de var til 600kr sist uke, men nå er de ferdig med januar salget. Krysser fingrene for at de skal ha salg igjen snart:)

Anonym sa...

hei. vet du om de har de gjennomsiktige stolene denda på living? og i tilfelle produktnr?
maria.

Unknown sa...

Hei.

Jeg har planer om å kjøpe meg to sånne stoler,jeg går for Kartell siden jeg bare skal ha to, men skjønner godt at du valgte Living siden du skulle ha så mange stoler.
Kjempetøffe stoler, både Living og Kartell.
Jeg har et veldig gammelt og hjemmelaga bord som blir kjempetøft i kombinasjon med disse stolene.

Fin blogg du har, jeg legger deg til i blogglista mi på min blogg om gjenbruk.

Hilsen Mona.